Zmniejszenie niewłaściwej terapii i śmiertelności dzięki programowaniu ICD AD 4

Badacze mogli zmienić programowanie urządzenia po pierwszym wystąpieniu niewłaściwej terapii. Trzyosobowy niezależny komitet elektrostatyczny i urządzenie do przesłuchań urządzeń przeanalizował wszystkie zapytania urządzeń za pomocą mediów elektronicznych pobranych z urządzeń przesłuchujących w ośrodkach zapisujących. To podstawowe laboratorium dokonało przeglądu wszystkich przesłuchań, aby uchwycić i ocenić zdarzenia terapeutyczne w celu odpowiedniego lub niewłaściwego stymulacji anty-kardiologicznej lub wstrząsu (z odpowiednią terapią zdefiniowaną jako terapia dostarczona w przypadku tachyarytmii komorowych). Klasyfikacje poszczególnych tacharytmii przedsionkowych i komorowych opierały się na interpretacji przez komitet elektronicznych wydruków urządzenia, z oceną cech morfologicznych, początku tachykardii i stabilności szybkości. Drugorzędnymi punktami końcowymi były śmierć z dowolnej przyczyny i pierwszy epizod omdlenia. Trzyosobowy niezależny komitet ds. Zachorowalności i zgonu przeanalizował klasyfikację śmierci przez ośrodki uczestniczące, w tym popierał dokumenty źródłowe, i wykorzystał zmodyfikowaną definicję Hinkle-Thalera11, by dojść do konsensusowej interpretacji przyczyny śmierci. Zdarzenia syncopalne zostały zidentyfikowane przez lekarzy w centrach rejestracji i zostały rozpatrzone przez komisję.
Analiza statystyczna
Badanie przeprowadzono tak, jakby dwa badania były prowadzone jednocześnie: jeden porównujący terapię wysokoprocentową z terapią konwencjonalną, a drugi porównujący terapię opóźnioną z terapią konwencjonalną. Czas zerowy dla każdego pacjenta był datą randomizacji do jednej z trzech grup badawczych. Hipotezą było to, że grupa o wysokim odsetku, grupa z opóźnionym leczeniem lub oboma miałyby zmniejszone ryzyko pierwszego wystąpienia niewłaściwej terapii w porównaniu z grupą leczenia konwencjonalnego. Te dwie próby przeprowadzono równolegle, z wnioskiem zawartym w każdej z nich i nie uznano żadnej korekty za wielokrotne porównania.
Analizę danych przeprowadzono zgodnie z zasadą zamiaru leczenia. W analizie pierwotnej zastosowano model regresji proporcjonalnych hazardów Coxa12 w celu oszacowania ryzyka pierwszego wystąpienia niewłaściwej terapii, ze śmiercią uznawaną za konkurencyjne ryzyko. Analiza została podzielona na straty według centrum rejestracji, statusu w odniesieniu do historii napadowego migotania przedsionków i typu urządzenia (ICD lub CRT-D). Aby osiągnąć 90% mocy wykrywania współczynnika hazardu dla niewłaściwej terapii 0,5 z zastosowaniem terapii o wysokiej lub opóźnionej terapii, w porównaniu z leczeniem konwencjonalnym, co stanowi 50% zmniejszenie ryzyka niewłaściwej terapii, w sumie 88 zdarzeń było wymaganych. porównywanie dwóch grup, zarówno w grupach o wysokiej częstości i terapii konwencjonalnej, jak iw grupach z opóźnionym leczeniem i konwencjonalnymi grupami terapeutycznymi
[przypisy: osteopatia Warszawa, olejowanie wlosów, naklejka na legitymację ]

Tags: ,