Za dużo informacji – etyka samozaparcia ad

Ale kiedy pacjenci pytają o nasze poglądy polityczne lub chcą, abyśmy się z nimi modlili, często wahamy się, zastanawiając się nad naszymi odpowiednimi rolami. Thornier wciąż jest pytanie, co zrobić, gdy pacjenci przyjaciela nas na Facebooku. Gdzie rysujemy linię. Psycholodzy nazywają te granice liniami i chociaż wielu lekarzy ma niewielką cierpliwość do takiej rozmowy, istotne jest, aby rozpoznać odpowiednie ograniczenia dla osobistego ujawnienia. Czasami, gdy granice zostały przekroczone, a uczucia zostały zranione, nie można wrócić. Dodaj nierównowagi sił nieodłączne w relacji lekarz-pacjent, a ujawnienie staje się jeszcze bardziej potencjalnie niebezpieczne. Pacjenci ujawniają swoje intymne sekrety i pomagamy im w najgorszych momentach ich życia. Ale nie jesteśmy ich przyjaciółmi ani powiernikami. Jeśli chodzi o ich problemy medyczne i potrzeby, nie jesteśmy ich równi.
Skutki tych stosunków nie są również jednostronne. Lekarze często przyjmują złe wyniki i nieprzestrzeganie pacjentów jako osobiste niepowodzenia. Nasze powołanie i opieka nie kończą się po wylogowaniu; zabieramy ze sobą naszą pracę do domu, przytulając nasze rodziny mocniej w złe dni. Na lepsze lub na gorsze, niesiemy również nasze złe wyniki do następnej pacjentki. W takim bujnym związku, jaką korzyść może zapewnić ujawnienie osobiste.
Doświadczenie choroby izoluje. Kiedy ciężko zachorujemy, nasza tożsamość może ulec radykalnej transformacji. Choroba może uczynić nas ofiarami lub niedobitkami , podstępnie stając się niepożądaną cechą definiującą. I pomimo wsparcia rodziny i przyjaciół, często chodzimy samotnie samotną drogą niepewności i cierpienia. Nie jest zaskakujące, że pacjenci szukają innych – szukając współczucia i towarzystwa – na blogach i poprzez grupy rzeczników. Z naszej strony, lekarze często wybierają nasz zawód z powodu osobistych doświadczeń, które mogą dać nam pasję, aby stać się potężnymi adwokatami pacjentów. Ujawnienie naszych osobistych doświadczeń z chorobą może połączyć nas z naszymi pacjentami; pacjenci mogą tworzyć silne sojusze terapeutyczne z klinicystami, którzy osobiście rozumieją swoją sytuację.
Chociaż współczesne postępy medyczne mogą sprawić, że niemożliwe staje się możliwe, zdolność do wyleczenia pozostaje skończona, a lekarze mają ograniczenia. Ujawnienie naszych słabości zmienia sposób, w jaki pacjenci nas widzą; rozpoznanie naszych ograniczeń może pomóc im rozpoznać własne.
Jednak ze względu na wagę decyzji pacjentów, ryzyko wpływu i naturalną nierównowagę sił musimy ostrożnie podchodzić do osobistego ujawnienia. Rozważając osobiste objawienie, powinniśmy rozważyć nasze intencje. Zadając proste pytania – jaki jest cel mojego ujawnienia. Jak to może przynieść korzyść mojemu pacjentowi. Czy to może zranić nasz związek. – i odpowiadając zgodnie z prawdą, możemy ocenić ryzyko i korzyści w kontekście konkretnej relacji lekarz-pacjent.
Kiedy zastanawiam się nad tymi względami w odniesieniu do dziewczynki z IBD, stwierdzam, że w tym momencie ryzyko jest zbyt duże. Moje motywy w tym momencie nie są całkowicie altruistyczne. Przez kilka miesięcy połykałem ten bolesny, intensywny osobisty sekret, a tu jest, palenie się mówi
[przypisy: formy mobbingu, chlorella zastosowanie, gabinet medycyny estetycznej wrocław ]

Powiązane tematy z artykułem: chlorella zastosowanie formy mobbingu gabinet medycyny estetycznej wrocław