Wariant TREM2 związany z ryzykiem choroby Alzheimera AD 4

Uczestnicy, u których rozpoznano otępienie związane z chorobą Alzheimera, spełniali kryteria prawdopodobnej choroby Alzheimera, zgodnie z kryteriami NINCDS-ADRDA. Grupa kontrolna obejmowała uczestników, którzy zostali losowo wybrani z ogólnej populacji Monachium. Kontroli, którzy mieli chorobę ośrodkowego układu nerwowego lub zaburzenie psychotyczne lub którzy mieli krewnego pierwszego stopnia z zaburzeniem psychotycznym zostały wykluczone. Populacja Rotterdamu
Badanie Rotterdam I to prospektywne, populacyjne badanie kohortowe obejmujące 7983 mieszkańców, którzy mają 55 lat lub więcej i mieszkają w Ommoord, na przedmieściach Rotterdamu, Holandia.18 Testy podstawowe przeprowadzono w latach 1991-1993; dalsze badania przeprowadzono w latach 1997-1999 oraz w latach 2002-2006; końcowe badanie kontrolne przeprowadzono w latach 2009-2011. 19
Uczestnicy byli badani na obecność powszechnej demencji za pomocą trzystopniowego procesu; osoby wolne od otępienia pozostały pod obserwacją w przypadku otępienia związanego z incydentem, co zostało ustalone przy użyciu rekordowego powiązania i oceny podczas trzech kolejnych badań. Uwzględniliśmy wszystkich pacjentów, u których choroba Alzheimera została zdiagnozowana przed 31 grudnia 2011 r .; część osób, u których choroba Alzheimera nie została zdiagnozowana służyła jako kontrola.
Badania przesiewowe przeprowadzono za pomocą MMSE i Geriatric Mental Schedule (GMS) dla organicznej (tj. Medycznej lub fizycznej) choroby psychicznej dla wszystkich uczestników. Uczestnicy, którzy zostali uznani za pozytywnych w badaniu przesiewowym (wynik <26 na MMSE lub> 0 na poziomie organicznym GMS) przeszedł harmonogram Cambridge Mental Disorders of Elderly Examination (CAMDEX). Uczestnicy, u których podejrzewa się demencję, przeszli bardziej rozległe testy neuropsychologiczne. Gdy były dostępne, użyto danych obrazowania. Ponadto wszyscy uczestnicy byli na bieżąco monitorowani pod kątem głównych wydarzeń (w tym demencji) poprzez automatyczne powiązanie bazy danych badań z cyfrowymi zapisami medycznymi od lekarzy ogólnych, Regionalnego Instytutu ambulatoryjnej opieki zdrowotnej i gminy.
Ponadto akta lekarzy z domów spokojnej starości i kartoteki lekarzy ogólnych dla uczestników, którzy wyprowadzili się z okręgu Ommoord, były recenzowane dwa razy w roku. W przypadku podejrzeń o demencję dodatkowe informacje (w tym badanie neuroobrazowe) uzyskano z dokumentacji szpitalnej, a lekarze prowadzący badania omówili dostępne informacje z neurologiem doświadczonym w diagnostyce otępiennej i badaniach w celu weryfikacji wszystkich diagnoz.
Demencja została zdiagnozowana zgodnie z międzynarodowo przyjętymi kryteriami otępienia w poprawionym trzecim wydaniu Diagnostycznego i Statystycznego Podręcznika Zaburzeń Psychicznych, a choroba Alzheimera została zdiagnozowana na podstawie kryteriów NINCDS-ADRDA dla możliwej, prawdopodobnej lub określonej choroby
[hasła pokrewne: medycyna po dyplomie konferencje, gabinet medycyny estetycznej wrocław, medicus jawor rejestracja ]

Powiązane tematy z artykułem: gabinet medycyny estetycznej wrocław medicus jawor rejestracja medycyna po dyplomie konferencje