W stronę bardziej kompleksowego znakowania żywności cd

Bez względu na to, jaką formę ostatecznie przyjmą te przepisy, ich celem powinno być zachęcanie do sprzedaży i konsumpcji produktów pełnych owoców, warzyw i produktów pełnoziarnistych, a nie tych obciążonych niewiele więcej niż tłuszczem, cukrem i solą. To nie będzie łatwe. Branża spożywcza jest ekspertem w promowaniu swojej żywności w zniewalający sposób, więc FDA ma bardzo silną konkurencję dla oka konsumenta. Ale płyniemy na fali zmian, a eksperci od otyłości coraz częściej dostrzegają wartość zdrowego odżywiania i konsumentów, którzy chcą dokonywać mądrzejszych wyborów żywieniowych. Zmieniona etykieta Nutrition Facts w połączeniu z usprawnioną, zrozumiałą listą składników i godnym zaufania oznakowaniem z przodu opakowania może mieć ogromny wpływ nie tylko na zachowania konsumentów, ale być może ważniejsze na decyzje producentów dotyczące żywności, którą tworzą na rynek. .
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Author Affiliations
Od wydziałów pediatrii i epidemiologii i biostatystyki, School of Medicine, University of California, San Francisco, San Francisco.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Kessler DA, Mande JR, Scarbrough FE, Schapiro R, Feiden K. Opracowanie etykiety faktów żywieniowych . Harvard Health Policy Review 2003, 4: 13-24 (http://www.hcs.harvard.edu/~epihc/currentissue/fall2003/kessler_et_al.pdf)

2. Fakty o supermarketach: przegląd branżowy 2012. Arlington, VA: Food Marketing Institute (https://www.fmi.org/research-resources/supermarket-facts).

3. Todd JE, Variyam JN. Spadek liczby zastosowań etykiet żywieniowych dla konsumentów w latach 1995-2006. Waszyngton, DC: Departament Badań Ekonomicznych Departamentu Rolnictwa, sierpień 2008 r.

4. Proponowane zmiany w etykiecie Nutrition Facts. Silver Spring, MD: Food and Drug Administration (http://www.fda.gov/Food/GuidanceRegulation/GuidanceDocumentsRegulatoryInformation/LabelingNutrition/ucm385663.htm).

5. Nestle M. IOM wydaje trudny raport na temat etykietowania z przodu opakowania. Blog Food Politics, 20 października 2011 r. (Http://www.foodpolitics.com/2011/10/iom-releases-tough-report-on-front-of-package-labeling).

Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (9)
Zamknij Cytowanie artykułów
Komentarze (8)
[podobne: żuraw warsztatowy, olejek jojoba, olejek arganowy ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: olejek arganowy olejek jojoba żuraw warsztatowy