Przewlekły ból, uzależnienie i Zohydro cd

Odwrotnie, dostawcy leczenia uzależnień mogą badać pacjentów pod kątem bólu, uznając, że niedostatecznie leczony ból jest czynnikiem ryzyka nawrotu. Płatnicy, w tym Medicare i państwowe programy Medicaid, mogą korzystać z narzędzi do analizy danych w celu wykrycia czerwonych flag niewłaściwego przepisywania i skierowania lekarzy orzeczników do komisji lekarskich lub innych agencji państwowych w celu dalszego przeglądu, edukacji i nadzoru. Programy monitorowania leków na receptę mogą również identyfikować osoby przepisujące leki, które potrzebują pomocy. Spójny, oparty na dowodach przegląd praktyki klinicznej może być prowadzony w celu wspierania opieki o wysokiej jakości zarówno dla bólu przewlekłego, jak i uzależnienia – oraz unikania niezamierzonych konsekwencji zniechęcania lekarzy do opieki nad pacjentami ze złożonymi potrzebami.
Ubezpieczyciele publiczni i prywatni mogą zapewnić hojne ubezpieczenie leczenia zaburzeń związanych z używaniem opioidów, podobnie jak w przypadku leczenia bólu przewlekłego. Ten standard jest rzadko spotykany – na przykład już od dawna Medicare powinien zacząć zajmować się skuteczną opieką zapewnianą w ramach programów leczenia opioidami.
Nadszedł również czas, aby FDA zajęła się przenikaniem bólu przewlekłego i uzależnień dalej w górę w cyklu opracowywania leków. Agencja może rozważyć stworzenie ścieżki rozwoju i przeglądu nowych produktów i wskazań do równoczesnego leczenia przewlekłego bólu i zaburzeń związanych z używaniem opioidów. Opierając się na własnych pracach nad rozwojem wiedzy na temat form odstraszania odstraszających, FDA powinna również wymagać, aby opioidy na receptę spełniały podstawowe standardy odstraszania i powinny ułatwiać stopniowe przeformułowywanie istniejących produktów w celu spełnienia takich standardów. Nie chcąc zastosować takiego standardu w Zohydro, agencja zauważyła, że istniejące mechanizmy odstraszające wywarły minimalny wpływ. Wykazano jednak, że nawet skromne zabezpieczenia zmniejszają potencjał niewłaściwego użytkowania.5 W ramach kompleksowej strategii zestaw rozsądnych wymogów dotyczących leków opioidowych jest zgodny z misją zdrowia publicznego FDA. Podjęcie takich działań powstrzyma innych, dysponujących mniejszą wiedzą od wypełnienia postrzeganej próżni.
W końcu wskazanie palcem na Zohydro nie rozwiąże obecnego napięcia między przewlekłym bólem a uzależnieniem. Wszyscy zainteresowani leczeniem przewlekłego bólu i wszyscy reagujący na wzrost liczby zgonów spowodowanych przedawkowaniem muszą zjednoczyć się w celu promowania wysokiej jakości i skutecznej profilaktyki i leczenia obu schorzeń.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł został opublikowany 23 kwietnia 2014 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Instytutu Zasobów Zachowania (YO) i Departamentu Zdrowia i Higieny Psychicznej Maryland (JMS) – oba w Baltimore.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Wielkie obchody zdrowia publicznego – przedawkowanie narkotyków na receptę: amerykańska epidemia. Atlanta: Centers for Disease Control and Prevention, 18 lutego 2011 r. (Http://www.cdc.gov/about/grand-rounds/archives/2011/01- Luty.htm).

2. Wpływ na politykę: przedawkowanie środka przeciwbólowego na receptę Atlanta: Centers for Disease Control and Prevention, 2 lipca 2013 r. (Http://www.cdc.gov/HomeandRecreationalSafety/pdf/PolicyImpact-PrescriptionPainkillerOD.pdf).

3. Komisarz FDA Margaret A. Hamburg oświadczenie o nadużywaniu opioidów na receptę. Silver Spring, MD: Food and Drug Administration, 3 kwietnia 2014 r. (Http://www.fda.gov/NewsEvents/Newsroom/PressAnnouncements/ucm391590.htm).

4. Federacja Państwowych Izb Lekarskich Stanów Zjednoczonych. Zasady postępowania w przypadku bólu: przegląd forum po płycie. Luty 2014 (http://www.fsmb.org/pdf/GRPOL_Pain_Management.pdf).

5. Severtson SG, Bartelson BB, Davis JM, i in. Zmniejszenie nadużywania, błędów terapeutycznych i zmiany kierunku po ponownym sformułowaniu oksykodonu o przedłużonym uwalnianiu w 2010 r. J Pain 2013; 14: 1122-1130
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (12)