Przewlekły ból, uzależnienie i Zohydro ad

Nieprzestrzeganie tego może doprowadzić do utraty przez lekarza licencji medycznej. Podczas niedawnej wielostronnej rozmowy z interesariuszami komisarz ds. FDA Margaret Hamburg podjął próbę przeniesienia dyskusji za Zohydro na szersze działania agencji podejmujące ryzyko uzależnienia i przedawkowania.3 Zauważyła, że agencja wspiera przeprowadzki hydrokodonowych preparatów do bardziej restrykcyjnego harmonogramu II Relabeling niektórych opioidów na receptę z nowymi ostrzeżeniami i węższych wskazań, promuje edukację lekarzy i pacjentów o długo działających opioidach i stara się przyspieszyć rozwój skutecznych nieopioidowych metod leczenia bólu. FDA ostatnio zatwierdziło automatyczny wstrzykiwacz dla antagonisty opioidów i naloksonu środka odwracającego.
Hamburg ma rację, że FDA robi więcej niż kiedykolwiek wcześniej, aby zareagować na epidemię przedawkowania. Jednak lista wybranych działań agencji prawdopodobnie nie zmniejszy presji ze strony wybieranych urzędników i zrozpaczonych rodzin, które zmagają się z alarmującą utratą życia z powodu przedawkowania. Potrzebna jest bardziej kompleksowa i spójna strategia, obejmująca szeroki zakres amerykańskiej opieki zdrowotnej.
Ta strategia nie musi priorytetowo traktować przewlekłego bólu związanego z uzależnieniem lub uzależnieniem od przewlekłego bólu. Przeciwnie, musi uznać, że oba będą znaczącymi i wzajemnie powiązanymi wyzwaniami klinicznymi i dotyczącymi zdrowia publicznego w przewidywalnej przyszłości. Miliony osób z przewlekłym bólem są narażone na uzależnienie lub przedawkowanie podczas leczenia lekami opioidowymi. W tym samym czasie wiele osób z uzależnieniem ma również przewlekły ból. Podejście do skutecznego radzenia sobie z tymi sytuacjami klinicznymi powinno być głównym tematem finansowania badań, przedmiotem edukacji w szkołach medycznych i stomatologicznych oraz tematem szkolenia w akredytowanych programach pobytowych. Można stworzyć nową specjalną społeczność z przewlekłym bólem i uzależnieniem, aby wspierać wiedzę fachową zarówno dla lekarzy, jak i dla decydentów.
Profesjonalne platformy licencyjne mogą lepiej równoważyć wsparcie wysokiej jakości leczenia bólu z efektywną opieką nad zaburzeniami związanymi z używaniem opioidów. Do tej pory, 45 państwowych komisji lekarskich przyjęło zasady dotyczące najlepszych praktyk w zakresie leczenia przewlekłego bólu z opioidami na receptę, zgodnie z zaleceniami Federacji Państwowych Izb Lekarskich. Jednak tylko cztery z tych państw przyjęły wzorcową politykę zachęcającą lekarzy opieki ambulatoryjnej do leczenia zaburzeń związanych z używaniem opioidów w swoich gabinetach za pomocą buprenorfiny.4
Rząd federalny może zrobić więcej, aby promować równoczesne leczenie przewlekłego bólu i uzależnienia wśród pacjentów, którzy są najbardziej zagrożeni oboma zaburzeniami. Na przykład uważamy, że Administracja ds. Nadużywania Substancji i Usług w zakresie Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej powinna zapewnić lekarzom praktykującym programy leczenia opioidami wskazówki dotyczące odpowiednich sposobów stosowania metadonu lub buprenorfiny w leczeniu współistniejącego zaburzenia związanego z używaniem opioidów i przewlekłego bólu. Specjalnie określone programy leczenia opiatów powinny umożliwiać włączenie kompleksowego podejścia do bólu chronicznego do zakresu ich usług.
Systemy opieki zdrowotnej mogą obejmować niesądową weryfikację, krótką interwencję i skierowania w celu dalszej oceny i leczenia uzależnień we wszystkich sytuacjach klinicznych, w których opioidy są przepisywane
[więcej w: olejek moringa, anatomia palpacyjna, olejek arganowy ]