Opóźnienia ACA Obamy – łamanie prawa czy praca ad

Następnie państwa zezwoliły na przedłużenie tych zasad do 2016 r. ACA uznała zasadę grandfatheringu istniejącego zasięgu, a administracja stwierdziła, że przedłużenie okresu obowiązywania do 2013 r. Pozwoli uniknąć tymczasowych trudności i zakłóceń dla tych, którzy w przeciwnym razie utraciliby ich aktualny zasięg i ułatwiłoby przejście do ubezpieczenia, które w pełni spełnia wymogi ubezpieczenia z 2014 r. Z podobnych powodów administracja opóźniła daty wejścia w życie kilku innych wymogów statutu. W przeciwieństwie do roszczeń ze strony przeciwników administracji, opóźnienia w realizacji skomplikowanych programów regulacyjnych, takich jak ACA poza ustawowymi terminami, nie są rzadkością. Kiedy Departament Skarbu ogłosił zmieniony harmonogram stopniowego wprowadzania mandatu pracodawcy, wyjaśnił, że takie tymczasowe opóźnienia w zakresie sprawozdawczości podatkowej i wymogów płatniczych są rutynowe, powołując się na liczne przykłady takich opóźnień przez administracje republikańską i demokratyczną, gdy ustawowe terminy okazały się niewykonalne. 2 W rzeczywistości, gdy administracja George a W. Busha wdrożyła ustawę o modernizacji Medicare z 2003 r., Która stworzyła program leków na receptę Medicare, odstąpiła od egzekwowania niepopularnego kary za późne zapisanie przez rok dla niektórych beneficjentów, opóźniając kluczowy element prawa. metoda obliczania udziału składek opłacanych przez niektórych beneficjentów w celu zmniejszenia ich obecnych składek, a także ograniczenia egzekwowania wymogu prawnego, że ubezpieczyciele oferują programy leczenia terapii lekami w celu zmniejszenia obciążenia ubezpieczycieli.3 Badanie wdrożenia uprawnień Medicare pod koniec lat 90., po uchwaleniu potężnego 1997 Balan Ustawy budżetowej pokazały, że prawie połowa przepisów dotyczących programu regulacyjnego Administracji Finansowej Opieki Zdrowotnej na wiosnę 1998 r., który miał ustawowe terminy, nie została wdrożona na czas.4
Krytycy uporczywej bezczynności administracji Busha w sprawach dotyczących ochrony środowiska i innych kwestii regulacyjnych często twierdzili, że administracja nie egzekwowała takich przepisów w ramach polityki lub polityki. Wcześniejsze administracje zostały podobnie oskarżone o de facto pozbawienie prawa, z którym się nie zgadzały. Administracja Obamy nie odmawia egzekwowania prawa. Zamiast tego wprowadza proste korekty w czasie, które są zgodne z prawem decyzji władz wykonawczych.
Federalna ustawa o postępowaniu administracyjnym (5 USC § 706) upoważnia sądy federalne do korekty ustawowo wymaganych działań, które zostały nieuzasadnione opóźnione . Wiodący przypadek interpretujący zakaz nieuzasadnionego opóźnienia nakłada test uwzględniający szereg czynników, w tym ustawowe terminy to tylko jedna, niekoniecznie rozstrzygająca, uwaga5. Ostateczny prezes Sądu William Rehnquist orzekł w wiodącym przypadku Sądu Najwyższego, Heckler v. Chaney (1985), że nawet całkowita odmowa agencji wykonania prawa nie może być podważona, chyba że odmowa odzwierciedla Ogólna policja jest tak ekstremalna, że może znieść jej ustawową odpowiedzialność. Te prawne granice łatwo uwzględniają opóźnienia we wdrażaniu ACA, które administracja Obamy wprowadziła do tej pory.
Opóźnienia administracji nie są konstytucyjnie wątpliwe
[hasła pokrewne: forum kulturystyczne, kasetony świetlne, rehabilitacja kregoslupa ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: forum kulturystyczne kasetony świetlne rehabilitacja kregoslupa