Czas wolny na opiekę nad chorym dzieckiem – dlaczego polityka rodzinna jest ważna

Służby zdrowia i urzędnicy publicznej służby zdrowia zalecają rutynowo chorym dzieciom pozostawanie w domu ze szkoły i, jeśli to konieczne, skontaktowanie się z klinicystą. W przeciwnym razie ich choroby mogą się pogorszyć lub rozprzestrzenić na inne, koszty opieki zdrowotnej mogą wzrosnąć, a drobne problemy mogą stać się poważnymi zagrożeniami. Jednak dla wielu zatrudnionych rodziców wzięcie urlopu w celu opieki nad chorym dzieckiem oznacza utratę dochodów lub, co gorsza, zaryzykowanie ich pracy. Matka zasługuje na dzień wolny na opiekę nad chorym dzieckiem. . . bez borykania się z trudnościami – i wiesz co. Ojciec też, powiedział prezydent Barack Obama podczas swojego przemówienia w State of the Union z 2014 roku. Podczas pandemii grypy H1N1 w 2009 r. Podkreślono konflikt między ochroną zdrowia osobistego i publicznego a płaceniem czynszu i rachunkiem za artykuły spożywcze, kiedy urzędnicy rządowi poprosili rodziców, aby zachowali swoje chore dzieci, ale okazało się, że miliony zatrudnionych rodziców po prostu nie mogło.
Nawet bez pandemii podobne historie rozgrywają się w całych Stanach Zjednoczonych każdego dnia. Zastanów się nad matką, która wie zarówno, jak ocenić objawy astmy u swojego syna, jak i kiedy musi zobaczyć się z lekarzem. Jeśli jego lekarstwo nie działa w weekend lub w nocy, idą prosto do kliniki, otrzymuje leczenie i unikają hospitalizacji. Ale kiedy chłopiec ma atak astmy w dzień powszedni, jego matka wysyła go do szkoły, obawiając się, że brakująca praca będzie oznaczać utratę pracy. Trzy razy w ciągu 18 miesięcy, kiedy czeka aż po pracy, aby doprowadzić go do kliniki, jego astma się pogarsza, a on trafia do szpitala. Za każdym razem, co powinno być 3 godziny w klinice, staje się 3 dni w szpitalu.
Albo pomyśl o młodej dziewczynie z gorączką i flegmatycznymi objawami, która otrzymała Tylenol i wysłana do szkoły przez ojca, ponieważ nie może tęsknić za pracą. Dwa dni później dziewczyna rozwija na policzkach wysypkę charakterystyczną dla piątej choroby. Cała jej klasa została ujawniona, a ponieważ nauczycielka jest w ciąży, jej płód jest teraz zagrożony.
Płatne dni chore mogą pomóc rodzinom i społecznościom uniknąć takich konsekwencji. Według badań krajowych z 2010 r. Pracownicy, którzy otrzymują płatne dni choroby, są znacznie mniej niż pracownicy bez takich świadczeń, aby wysłać chore dziecko do szkoły.1
Ale nie tylko można zapobiegać hospitalizacji i zakażeniom: gdy dzieci są na tyle chore, aby wymagać pomocy medycznej, potrzebujemy rodziców, aby byli z nimi. Placówki ambulatoryjne i szpitale zależą od rodziców, aby nadzorować swoje dzieci, transportować je do iz wizyt, wypełniać formularze, monitorować objawy, komunikować się z lekarzami, zbierać próbki laboratoryjne, podawać terapie i zapewniać komfort podczas testów i procedur.2 Kiedy dzieci stają się pacjentami rodzice stają się świadczeniodawcami opieki zdrowotnej, a bez nich system opieki pediatrycznej będzie się zatrzymywał.
Ponadto, gdy choroby stają się poważne lub złożone, odpowiedzialność dzisiejszych rodziców za zapewnienie opieki w domu wykracza daleko poza to, co oczekiwano dwie lub trzy dekady temu. Rodzice mogą być zmuszeni do zapewnienia leczenia oddechowego, opieki nad rurką do karmienia, żywienia dożylnego, terapii fizycznej i zajęciowej oraz interwencji rozwojowych; być może będą musieli monitorować i czyścić urządzenia, zamawiać materiały, wymieniać rury, uzyskiwać pomoc techniczną w przypadku wadliwego działania urządzeń, szkolić innych opiekunów i włączać i wyłączać.
Rzeczywiście, odkąd Medicare zaczęło, w 1966 r., Promować częściowo alternatywne środki opieki zdrowotnej w domu w celu obniżenia kosztów szpitalnych, nastąpiła stopniowa (i teraz przyspieszająca) zmiana stopnia, w jakim szpitale przekazują opiekę i koszty do domów i rąk rodzice, którzy często byli tylko nieznacznie przygotowani do wykonywania swoich obowiązków
[patrz też: koszt badania hcv, nfz wrocław przeglądarka, stomatolog warszawa mokotów ]

Powiązane tematy z artykułem: koszt badania hcv nfz wrocław przeglądarka stomatolog warszawa mokotów